شنبه ۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

پورتلند: پیرمرد 71‌ساله‌ای که به دنبال درد شدید شکم به بیمارستان مراجعه کرده بود با خبری که پزشکان به او دادند، شوکه شد.

یک پزشک پس از شنیدن اظهارات این مرد و درد شکمی غیر قابل تحمل او دستور انجام سونوگرافی داد.

این پیرمرد هم سونوگرافی را انجام داد و نتیجه آن را به پزشک نشان داد اما این پزشک در کمال ناباوری اعلام کرد که در شکم این پیرمرد یک جنین مشاهده می‌کند.

پیرمرد که از شنیدن این خبر شوکه شده بود، دچار حمله قلبی و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد اما پزشک معالج به همراه تیم پزشکی بار دیگر سونوگرافی را بررسی کرد و متوجه اشتباه مضحک خود شد.

این پزشک توده‌ای را که  در شکم این پیرمرد ایجاد شده بود با جنین اشتباه گرفته بود.

سوء استفاده از دوقلو بودن

رم: یک زن ایتالیایی که ضمن اشتغال به کار قضاوت در زمینه وکالت هم فعالیت می‌کرد از خواهر دوقلوی خود به عنوان جانشینش در برخی جلسات دادگاه استفاده کرد و به این ترتیب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که جلسه قضاوت این زن با یک جلسه دفاع وی همزمان شد و او از خواهرش که تنها یک دوره کوتاه آموزش وکالت گذرانده بود، خواست که به جای او به جلسه دفاع برود.

اما در حالی که همه کار‌ها  خوب پیش‌می‌رفت، موکل این زن از روی حرکات و نحوه سخن گفتن خواهر او متوجه شد که تقلبی در کار است و با کمی پیگیری بیشتر پرده از راز این 2 خواهر برداشت.

در حال حاضر این خواهران دوقلو که بر امور قضائی تسلط دارند، منتظر جلسه دادگاه خود هستند. آنها احتمالا علاوه بر حبس به پرداخت غرامت به موکل محکوم خواهند شد.

همچنین پرونده قضاوت و وکالت یکی از خواهران ابطال می‌شود.

قاچاقچی پرنده

برازیلیا: مقامات فرودگاهی یک مرد اهل پرتغال را که در چمدان خود بیش از 200 پرنده جاسازی کرده بود، دستگیر کردند.

این درحالی است که دست کم 65 پرنده بر اثر کمبود هوا و جا جان خود را از دست داده بودند و بقیه پرنده‌ها هم به اندازه‌ای بی‌حال شدند که توان پرواز کردن نداشتند.

تحقیقات پلیس در این زمینه نشان داد که این مرد  قاچاقچی پرندگان است و تا کنون موفق شده از این راه چند‌صد پرنده را به کشور‌های دیگر قاچاق کند.

گفتنی است برخی از پرندگان بسیار گران‌قیمت بودند و در بین پرنده‌های مرده هم چند پرنده گران‌قیمت وجود داشت.

مقامات فرودگاه پس از دستگیری این مرد، پرندگان همراه او را توقیف کرده و پرنده‌های مرده را معدوم کردند. گفتنی است پرنده‌های زنده با اولین پرواز به کشوری که از آن قاچاق شده بودند، بازگردانده شدند و همگی سالم هستند.

جریمه 2 میلیون دلاری

سائو‌پائولو: راننده‌ای که همواره با سرعت سرسام‌آور در خیابان‌ها رانندگی می‌کرد اما هیچگاه به دام پلیس نیفتاده بود، سرانجام به دست قانون افتاد. این مرد در 7 سال گذشته انواع خلاف‌های رانندگی از سرعت غیر مجاز گرفته تا عبور از چراغ قرمز را به کرات انجام داده بود اما از آنجایی که هیچگاه خودرو را به نام خود به ثبت نرسانده بود، پلیس نمی‌توانست  او را تعقیب کند.

اما سرانجام ماموران راهنمایی و رانندگی این راننده شیفته سرعت را پس از عبور از یک چراغ قرمز دستگیر کردند. پس از بررسی سوابق این مرد جوان مشخص شد که او در طول این سال‌ها 2 میلیون دلار جریمه رانندگی دارد.

به همین دلیل پلیس به او فرصت داده است تا در یک فاصله زمانی90 روزه این جریمه را پرداخت کند در غیر این‌صورت خودروی این مرد که تنها 6 هزار و 500 دلار می‌ارزد، توقیف و به مزایده گذاشته خواهد شد.

کد خبر 64425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز